چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش مسئول رسیدگی به امور سرخابی‌ها با بیان اینکه این دو تیم اجاره داده نمی‌شوند و فقط جذب اسپانسر خواهد شد گفت: به زودی هیات مدیره‌ها و مدیران عامل این دو باشگاه مشخص می‌شوند.

نصرالله سجادی

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، نصرالله سجادی در مورد آخرین وضعیت باشگاه‌های پر‌سپولیس و استقلال، اظها‌ر کرد: این روزها اخبار ضد و نقیضی بیان می‌شود که متاسفانه با واقعیت تطبیق ندارد و خبرهای از قول من داده می‌شود که صحت ندارد.

او ا‌دا‌مه‌ داد: در حال‌ حاضر در مورد هیات مدیره و اسپانسری که می‌خواهد برای مدت زمان یک سال این باشگاه‌ها را در دست بگیرد، در حال بررسی هستیم و نیاز به مطالعه و بررسی بیشتر داریم.

معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با بیان این که مسائل روتین این دو تیم در حال انجام است، گفت: پر‌سپولیس که سرمربی خود را برای فصل بعد مشخص کرده و آقای برانکو که به مرخصی رفته‌اند، 25 یا 26 خرداد ماه به تهران باز می‌گردد.

سجادی ا‌ضافه‌ کرد‌: برانکو حتی بازیکنانی را که برای فصل بعد می‌خواهد را نیز مشخص کرده‌اند. در حال‌ حاضر منتظر نهایی شدن اسپانسر هستیم و با توجه به اختیاراتی که به وزارت ورزش و جوانان داده شده، بعد از آن که هیات مدیره مشخص و مستقر شود کارها توسط آنها دنبال می شود.

او در پاسخ به این سوال که مدیر‌ عامل باشگاه استقلال اظهاراتی را در مورد اجاره این باشگاه مطرح کرده بود نیز گفت: از نظر قوانین و مقررات ما نمی‌توانیم این دو باشگاه را اجاره دهیم و در این میان فقط می‌توانیم بحث اسپانسر را برای آنها داشته باشیم و در این زمینه مدت زمان آن مشخص خواهد شد.

سجادی در مورد آخرین وضعیت سرمربی استقلال نیز، اظها‌ر کرد: من سه‌شنبه (19 خرداد) و طی روزهای اخیر با آقای افشارزاده جلساتی را برگزار کردیم و ایشان اقدامات خود را در مورد سرمربی جدید استقلال پیگیری می‌کنند و با چند نفر در این رابطه نیز صحبت کرده‌اند و با افرادی نیز مشورت می‌کنند و تصمیم نهایی اوایل هفته آینده‌ مشخص خواهد شد.

معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد اظهار نظر قائم مقام باشگاه پر‌سپولیس مبنی بر مشکلات مالی سرخپوشان نیز، اظها‌ر کرد: در این رابطه از من سوال شد که برای فصل آینده مسائل مالی این دو تیم چه می‌شود و من گفتم که ان‌شا‌ء‌الله این دو باشگاه مشکل مالی برای فصل آینده نخواهند داشت.

او در مورد شرایط نقل و انتقالات سرخابی‌ها در آستانه فصل جدید لیگ برتر نیز گفت: همان طور که مطلع هستید بازار نقل و انتقالات بلافاصله یک روز پس از جام حذفی شروع شده و فقط برای این دو تیم نیست. علاوه بر پر‌سپولیس و استقلال 14 تیم دیگر نیز درگیر نقل و انتقالات هستند. هنوز همه باشگاه‌ها به صورت کامل تیم‌هایشان را نبسته‌اند و احتمال حضور مربیان جدید و جابجایی بازیکنان در آنها وجود دارد.

معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ا‌ضافه‌ کرد‌: اگر ما بی کار نشسته ‌بودیم آن گاه این حرف درست است. من باز هم تاکید می‌کنم که حتی برانکو لیستش را برای فصل آینده مشخص کرده است و مسئولان فنی استقلال نیز در صدد انجام این امور هستند تا سرمربی آنها مشخص شود. البته نیاز به مذاکره است و تیم‌های دیگر هم در حال انجام مذاکراتی برای نقل و انتقالات هستند. قطعا تمام شانزده تیم لیگ برتری برای فصل آینده تیم‌های خود را نبسته‌اند و ممکن است جابجایی‌هایی در هر کدام از آنها صورت بپذیرد.

او خاطر‌ نشان کرد: باید فضا آرامتر شود و به زودی پس از انتخاب هیات مدیره و مدیران عاملی که مشغول به کار می‌شوند مطمئنا در فصل جدید مسئولیت‌ها به خوبی انجام خواهد شد و ما هم به عنوان نظارت کننده و حمایت کننده از سوی وزارت ورزش و جوانان کارهای خود را دنبال می‌کنیم.

کد خبر 297751

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha